مدیرشرکت آب و فاضلاب بندرماهشهر از آغاز طرح‌های آب رسانی و فاضلاب بندرماهشهر با ۶۶۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ابراهیم علوانی، مدیر شرکت آب و فاضلاب بندر ماهشهر گفت: با پیگیری های مکرر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار وقت شهرستان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اعتباری بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد ریال برای بهبود کیفیت آب رسانی به شهرستان و بهسازی شبکه فرسوده فاضلاب تخصیص داده شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نامساعد آب و فاضلاب شهرستان و پیگیری های مستمری صورت گرفته در کمتر از 6 ماه 667 میلیارد ریال از این اعتبارات تامین و کار برخی از پروژه های پیش بینی شده آغاز شد.

علوانی عنوان کرد: احداث تصفیه خانه ناحیه صنعتی و دیوار ایستگاه شهرک طالقانی با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد ریال، اصلاح شبکه آب منطقه شریفی و منطقه 218 دستگاه به میزان 93 میلیارد ریال، اصلاح شبکه های فاز 4، پشت شهربانی و فاز 5 با اعتبار 200 میلیارد ریال، 50 میلیارد ریال برای افزایش ظرفیت و تجهیز ایستگاه های یک تا پنج بندرماهشهر و همچنین احداث 2 ایستگاه فازهفت، فاز 6 و 5 و کوی آزادگان با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال از جمله پروژه های آغاز شده آب و فاضلاب بندرماهشهر است.

مدیر آبفا بندرماهشهر بیان داشت: فرسودگی شبکه آب شهر به جهت قدیمی بودن موجب هدر رفتن مقدار بسیاری از آب می شود که در شرایط بحرانی بی آبی مشکلات موجود را دوچندان می کند، از این رو ما بهسازی خطوط فرسوده شبکه آب را در اولویت امور خود قرار داده ایم.

وی افزود: در این شرایط دشوار شهروندان بیش از هر مسئولی می توانند با پرداخت به موقع قبوض خود و اطلاع رسانی به موقع شکستگی خطوط آب ما را برای خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

علوانی گفت: بندرماهشهر از شبکه جمع آوری آب های سطحی برخوردار نیست از این رو در زمان بارندگی که چاره ای جز هدایت آب های سطحی به شبکه فاضلاب وجود ندارد، به جهت محدود بودن ظرفیت شبکه فاضلاب آب های اضافی موجب گرفتگی معابر می شود که شهروندان را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند از این رو انتظار می رود شهرداری با احداث شبکه آب های سطحی گامی در جهت رفع مشکل بردارد.

انتهای پیام/م

شکستگی های خطوط انتقال آب در بندر ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.